Про мене

Прізвище, ім’я, по батькові
Середа Лариса Миколаївна
Посада
Вчитель основ здоровя, образотворчого мистецтва, заступник директора з НВР
Місце роботи 
Аджамський заклад загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів
Освіта 
Вища, Кіровоградський державний педагогічний університет імені
В. Винниченка, 1999 рік
Самоосвіта 
У 2017 році успішно пройшла онлайн – курси: «Основи здоров’язбережної компетентності» обсягом 60 академічних годин (сертифікат
№ 11-05414), «Вчимося жити разом» обсягом 30 академічних годин (сертифікат № 11-01292), прослухала 4 вебінари інтерактивної школи творчого вчителя видавництва «Ранок» (сертифікат № 1478901), брала участь у конкурсі на «Кращий урок з використанням інтерактивної дошки або інтерактивної панелі» У 2018 році пройшла навчання за 15 годинним дистанційним курсом «Навчання на засадах розвитку життєвих навичок» ( сертифікат ДК № 02136577-0155/18) при КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» та успішно завершила онлайн-курс для вчителів початкової школи тривалістю 60 годин

Загальний стаж роботи
21 рік
Педагогічний стаж
21 рік
Стаж роботи у даному закладі освіти
21 рік
Кваліфікаційна категорія
Вища
Педагогічне звання                    
Старший вчитель
Науковий ступінь                        
---
Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)
http://zastupnuknvr.blogspot.com/
Посилання на відеорезюме**
 https://youtu.be/MZq0usWNVQ4
Педагогічне кредо
«Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти»
                                    М. Сингаївський
Педагогічний портрет
        В Аджамській ЗШ І-ІІІ ступенів працюю 20 років. В 1999 році закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет імені
В. Винниченка за спеціальністю «Початкова освіта. Вчитель початкових класів».
Проблема, над якою я працюю: «Формування здоров’язбережної компетентності шляхом впровадження технології інтерактивного навчання». Кожна людина прагне бути здоровою, почуватися в безпеці й досягати успіху у своєму житті. Але на шляху до цього чимало перепон. Серед них ті, що не залежать від нашої волі (спадковість, екологічні проблеми, соціальні катаклізми, епідемії ), і ті, які ми створюємо собі самі.
З іншого боку, сучасний світ ставить перед людиною нові виклики і завдання, впоратися з якими без належної підготовки непросто.
Тому я, вчитель основ здоров’я Аджамського ЗЗСО І – ІІІ ступенів, ставлю перед собою такі завдання:
-  Впливати на свідомість і поведінку учнів. Ця теза ґрунтується на визнанні того, що якість життя людини, її здоров’я, безпека і благополуччя найбільше залежать від її поведінки та способу життя;
- Формувати  у дітей позитивні цінності, знання, ставлення, уміння і навички, які зменшать ризик виникнення поведінкових проблем і підвищать їх особистісний потенціал для гармонійного розвитку та життєвого успіху
- Впливати на шкільну політику і створювати сприятливе середовище.
У процесі навчання на засадах розвитку  життєвих навичок завжди використовую інтерактивні форми, які передбачають  відхід від директивних (центрованих на вчителі) і перехід до конструктивістських (центрованих на учнях) освітніх підходів. Організовую навчальну діяльність на уроках-тренінгах через використання SMART-дошки та on-line ресурсу для створення навчальних вправ Learnіng Apps.
Маю власні розробки уроків та позакласних заходів на сайті «Шкільне життя»: урок основ здоровя для 5 класу «Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння в зону підтоплення» (сертифікат № 529/2017) та заняття-тренінг «Пожежна безпека» (сертифікат № 1372/2017).
У 2017 році успішно пройшла онлайн – курси: «Основи здоров’язбережної компетентності» обсягом 60 академічних годин (сертифікат № 11-05414), «Вчимося жити разом» обсягом 30 академічних годин (сертифікат № 11-01292), прослухала 4 вебінари інтерактивної школи творчого вчителя видавництва «Ранок» (сертифікат № 1478901), взяла участь у конкурсі на «Кращий урок з використанням інтерактивної дошки або інтерактивної панелі» У 2018 році пройшла навчання за 15 годинним дистанційним курсом «Навчання на засадах розвитку життєвих навичок» ( сертифікат ДК № 02136577-0155/18) при КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» та успішно завершила онлайн-курс для вчителів початкової школи, тривалістю 60 годин . У 2019 році успішно завершила онлайн-курс "Недискримінаційний підхід у навчанні", "Права людини в освітньому просторі", "Домедична допомога" та успішно пройшла курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників, які реалізують мистецьку освітню галузь у початкових класах закладів загальної середньої освіти на засадах Концепції "Нова українська школа" (60 годин). У 2020 році пройшла онлайн-курси "Медіаграмотність для освітян", "Критичне мислення для освітян", "Впровадження інновацій в школах", "Коронавірусна інфекція: факти проти паніки" та пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників за напрямом "Розвиток професійних компетентностей вчителів основ здоров'я та педагогів, які викладають факультативні курси здоров'язбережувального профілактичного спрямування" обсягом 30 годин.
  Нині ми, вчителі, маємо вчити дітей, як вести здоровий і продуктивний спосіб життя, як бути достойними громадянами, як у майбутньому стати конкурентоспроможними на ринку праці.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Методичні рекомендації

Перемога у конкурсі "ВЧИТЕЛЬ РОКУ - 2019"